مرکز تولید و توسعه نرم افزار نوآور

برنامه نویسی نرم افزارهای ویندوز ، طراحی صفحات وب ، تولید اپلیکیشن موبایل ، ساخت ربات تلگرام

در این قسمت به سوالات متداول و پرسش و پاسخهایی که برای اکثر کاربران پیش می آید پرداخته می شود. لطفا قبل از درخواست پشتیبانی ابتدا این بخش را مطالعه بفرمایید.شاید پاسخ سوال شما در این قسمت موجود باشد.

روش خرید و سفارش

به دو طریق امکان سفارش وجود دارد.روش اول خرید و پرداخت آنلاین از طریق سایت نوآور می باشد. بلافاصله پس از ثبت خرید ، مدیر فروش اقدامات لازم را انجام میدهد. روش دوم ثبت سفارش به صورت تلفنی و پرداخت به شماره کارت یا شماره حسابهای موجود در سایت می باشد. در این روش نیز بلافاصله پس از پرداخت ، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

روش ارسال محصول

در ادامه سوالات متداول محصولات نرم افزاری ، پس از پرداخت در بخش پنل کاربری قابل دانلود می باشند و محصولات فیزیکی و سخت افزاری بین سه تا ده روز ( زمان صدور حواله خروج جنس از انبار ) به آدرس مشتری ارسال میگردد.

روش پشتیبانی

پشتیبانی از طریق سیستم ارسال تیکت انجام می شود. در این روش کاربر ، مشکل خود را در تیکت ارسال میکند و کارشناسان در صورتی که پاسخ کتبا راه گشا باشد در همان تیکت پاسخ خواهند داد و در صورتی که نیاز به رفع ایراد در سیستم مشتری باشد ، با ریموت شدن از راه دور مشکل را مرتفع می نمایند.

نرم افزار اجرا نمی شود

برای اجرای نرم افزارها باید فایلهای مورد نیاز آن را بر اساس ویندوز خود دانلود و نصب نمایید. دات نت فریم ورک و اس کیو ال سرور و درایورهای دستگاه اثر انگشت نمونه ای از این فایلها می باشند.

اگر همه فایلها نصب است کامپیوتر را ریستارت کنید یا نرم افزار را در درایوی غیر از درایو c انتقال دهید.

نام کاربری و کلمه عبور اشتباه است

دقت کنید صفحه کلید شما در حالت انگلیسی باشد یا caps lock روشن نباشد.

در برقراری ارتباط با پایگاه داده مشکلی پیش آمده

اس کیو ال نصب نیست یا بدرستی نصب نشده یا در بخش services ویندوز stop می باشد. با مراجعه به services ویندوز آن را استارت کنید. در برخی ویندوزها کمی پس از روشن شدن می بایست صبر نمایید. یا اینکه یک نسخه دیگر از sql server روی سیتم شما نصب است که با این نسخه تداخل دارد.

دستگاه اثر انگشت پیغام ثبت شد میدهد ولی در نرم افزار چیزی ارسال نمی شود

اتصال کابل شبکه و تنظیمات ip را بررسی کنید. در صورتی که اتصال بدون مشکل باشد در منوی دستگاه آیکن e اینترنت اکسپلورر و آیکن شبکه ظاهر می شود.

همه تنظیمات دستگاه اثر انگشت انجام شده ولی آیکن شبکه دارای پیغام زرد رنگ است و متصل نمی شود

دقت کنید که ip دیگری دررشبکه با این مشخصات تداخل نداشته باشد و فیل تر شک ن فعال نباشد. ضمنا باید دستری administrator در ویندوز داشته باشید.

با غیر فعال کردن فایروال ویندوز این مورد میتواند برطرف شود. یا ممکن است آنتی ویروس شما این اتصال را بلاک کرده باشد.

در گزارش گیری پیغام خطا می دهد

در ادامه سوالات متداول توجه داشته باشید که تاریخ سیستم با فرمت yyyy/MM/dd باشد. در ویندوز ۷ به صورت yyyy-MM-dd است که باید به جای کاراکتر – کاراکتر / قرار گیرد.

آیا میتوان نرم افزار را به شخصی دیگر واگذار کرد؟

به دلیل قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزار هیچ شخصی مجاز به واگذاری نرم افزار به شخص دیگری نیست و این خرید صرفا برای خریدار اولیه تایید شده و نباید برنامه واگذار یا کپی یا بر روی سیستمی دیگری نصب گردد. نوآور از حق قانونی جهت پیگیری قضایی این مورد برخوردار است.